Jag låg vaken halva natten.....

Jag låg vaken halva natten.....
pågrund av illamående och huvudvärk, och när jag äntligen somnat ringer Stefans telefon och jag vaknar, klart jag inte kan somna om då. inget att göra, men mår inte speciellt bra huvudvärk och hosta det är det som är värst, ska snart till skolan men måste  duscha först, eller ialla fall göra mig i ordning.
Igår shoppade jag lite, ett par Rosa Jeans och ett par Oranga Jeans skit coola, stefan gilla dom inte, men han hatar ju extrema grejer..
Annars har det faktiskt inte hänt specillt mycket i mitt lix, klippte Millus igår gossade med min Prinsessa som har blivit så otroligt stor, man ser lixom skillnad på två dagar om man inte varit där.
Sedan har det varit Kalas för Carmen och är i morgon också, eller då är det Vuxen kalas för Carmen, låter skumt men det blir juh så.
Jag har egentligen ingen lust för någonting just nu, igår fyllde Tjompa år, i morgon fyller Carmen, på fredag fyller styvfar år... det är mycket nu..
Och en till sak, som faktiskt är rikigt roligt......
Vi har fått erbjudande på en lägenhet i Centrala Sundbyberg 32kvm, räcker för mig... bra planderad vad jag sett på ritningen, så den 6/10 ska vi och titta på den !!
Iam happy!!

Men jag ska fösöka bligga ikväll hinner inte nu.. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0