Lite svar!

Jo, men denna person verkade inte ha några egna barn.. Kom som tur var hem välbehållen, men vad som helst kan faktiskt hända. Mamma ska maila in till SL om detta, känns ju inte direkt rätt att göra så..
Jo sms-biljett är ju ett alternativ, men abonnemanget är inte mitt då jag inte är 18, det är ju min mammas och jag tror inte direkt hon skulle säga nej. Men jag har inte råd att skicka för hur mycket somhelst, speciellt inte när jag har pengar löst. Jag förklarade detta för busschaffören men han ville inte ge sig, inte jag heller för den delen, jag tog ju väldigt illa upp, så jag gick av med gråten och illskan i ögonen.


Men just idag har varit en helt okej dag. Har varit i skolan, gjort Idrottsprov fick bra på de. Matten gick bra, sedan var det film på frisörlektionen, somnade men filmen var bara bra i slutet.
Sedan köpte jag mig lite nya underkläder på H&M, jätte fina i beige och rosa.
Åkte hem till mamma och Lasse, lagade lite middag sedan käkade vi, dom körde hem mig.
Jag tog mig ett bad och läste min underbara bok " min andra värld" jag hamnar i en helt annan värld då jag läser, jag slappnar av jag andas jag lever i nån annan värld
Boken är dessutom helt underbart sorglig ANHÖRIG av Katerinna Janouch!!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0