laundry room queen!

Det är vad dom kallas eller?
Själv skulle jag vilja kalla dom jävla idioter..... Fan, var uppe klockan 7 igår morse för att tvätta, gick ner somvanligt la i min maskin och gick upp och la mig igen. Sedan vid åtta gick jag ner igen, la i ny tvätt och tanten hade lånat min torktummlare, inga problem hon tog ut tvätten direkt. Gick upp och la mig en stund igen, sedan vid nio gick jag ner, då har " nu kallad" kärringen tagit en av mina Maskiner, Okej om den varit tom, men det låg tvätt i maskinen som hon tagit ur sedan lagt i sin. Precis i den sekund som jag kom ner startade hon maskinen.... Min morgonhjärna började fundera lite, men vafan jag var inte klar, oj får jag till svar, trodde inte du skulle hinna en till maskin, ehmmm? och om jag skulle hinna, ta inte min maskin, man kan starta en sista maskin senast kvart över..... Fick vänta 10 minuter på att hennes maskin skulle vara färdig för att jag skulle kunna slutföra mitt tvättande.
Jag blev ju otroligt irriterad med brydde mig inte såååå mycket.
Sedan när jag gick ner för att ta ut sista maskinen, har hon tagit ur mina kläder ur torktumlaren som inte ens var helt torra och tagit min torktumlare. Jag fattar de inte, jag var ju inte ens färdig...
Blir sjukt irriterad på sånna saker, och sista vändan var det en annan kvinna där nere som blivit utsatt för henne, hon hade tagit hennes torktumlare, utan att fråga.

Hur i helvete kan man göra så? Asså jag kan förstå om man tar en maskin som är tom, men kanske inte en maskin som någon redan har.
Detta förstörde då lite av min dag, som ni kanske förstår, borde inte haka upp mig på en sån grej, men man blir ju lagom irriterad.

Men nu ska jag käka lite frulle och dricka Kaffe med min kära syster...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0