Hur kul är inte detta, veta lite mer om mig!

STEG 1
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 37
Civilstatus: Pojkvän
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: Rosa tygskor från Vagabond
Svagheter: Blir lätt irriterad
Rädsla: Att någonting ska hända min Carmen


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Ska jag redan gå upp, somnade ju nyss
När somnar du:  När jag är trött


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King:  Mcdonald, måste säga så eftersom jag jobbar där.
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea, det är utomlands för mig
Choklad eller vanilj: Choklad, MUMS!


STEG 5
Svär du?: Hela tiden, försöker att hålla igen vid barn
Röker du? Lite
Sjunger du?: För mig själv och syrran, ni andra vill inte höra mig.. Fönster går sönder
duschar du ofta?: Badar mest...
Tror du på dig själv?: oftast
Kommer du överens med dina föräldrar?:  Ialla fall med mamma,
jag och pappa har olika värderingar om saker och ting

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ?: Ja
Shoppat?: Masssssssssor med Stort M och många S
Ätit en hel ask müsli?: Nej, isch
Ätit sushi?: Dont eat things from the sea, maby a waterbuffel!
Stått på scen?: nej, som tur är..
Skejtat: nop
Bakat: Japp, kladdkaka
Stulit något?: typ ett läppglans från syrran, men det är mer att låna "haha"
Kysst någon?: Ja, my man
Kramat någon?: Jupp!


 

STEG 7
Har du någonsin däckat eller varit jättefull?: Ja, tyvärr, många år sedan sist!
Busringt någon?: Massor
Gjort något som du ångrade?:  Jo
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Matte, engelska, tyska, och  några fler ämnen i första terminen i åttan. 
Kastat en sten på nån ruta?:  En hel sommar ängnade jag mig åt de..


STEG 8
I framtiden..
namn på barn?: Svår fråga, ingen  aning
Är du rädd för att dö?: Sedan jag blev moster.
Vad vill du bli när du är gammal?: En riktig bullmormor/farmor

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Få, men dom är viktiga människor
Antal CD-skivor du äger?: Ehm, typ en!
Antal piercings?: Tagit ur dom flesta, men just nu isatta är 2 plus öronen
Antal tatueringar?: 3
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: En gång, som liten, vann en rittävling

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Jobba, sola, bada, njuta, klippa färga, allt som kommer i min väg.
Vad ska du göra i vinter?: Frysa, mysa, jobba, plugga fylla år..
Gör du efter gymnasiet?: Jobbar som frisör
Vill du bo i Sverige när du börjar jobba?: Japp, så som det ser  ut nu.
Vad händer till helgen?: Idag har jag Carmen, i morgon blir det att vara barnvakt, sedan kanske gå ut och äta med min man!
Vad vill du helst göra just nu ?: Sova

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?:  Har redan pojkvän
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Näsan och leendet.
Vilket land är bäst?:  Thailand, helt klart.. Men sverige är också bra...

Nu vet ni lite om mig!



Tagen från http://Luxy.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0