dagarna....

..springer som vanligt bara förbi, har varit med syster och stefan, jobbat och sedan var vi på Bio i går. Idag var det ju ett MÅSTE att vara ute i solen, jag har fått jätte mycket färg på axlarna..
Känns ju skönt att man kan jobba lite på brännan.. Jag jobbar två dagar denna vecka, sedan är det bröllop som gäller, gud vad jag längtar..
Igår var vi och såg My Bloody valentine, filmen var cool just för att den var 3D men filmen isäg var inget speciellt.. Man bör däremot se den, då den hade otroliga effekter och det kändes verkligen som man skulle få en yxa i huvudet ett antal gånger.


Min fina bränna!!

Ikväll blir det middag och mys, tänkte jag..
Önskar mamma trevlig MORSDAG och vill passa på att berätta att det finns ingen mamma som är så underbar, vacker och bra som min mamma..
Jag älskar dig!! <33
Massa kramar, pussar och tankar till dig!


Sedan har jag suttit och redigerat lite bilder som Millus tog på Möhippan,, eller en bild som jag täntk visa...




Ganska coola faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0