vill ha, nej behöver!!!

Hittade massa roligheter på bolagret.se jag är verkligen i behov av lite grejer hem, men jag har märkt att jag prioriterar fel hela tiden... istället för att köpa lite nya grejer köper jag två par skor.. hmm?!
Här är lite små grejer som skulle piffa upp mitt hem en aning!


Klicka på bilden för att komma till hemsidan



Vilka mumsiga grejer, dom är sjukt fina! får dra mig dit någon dag, har ju faktiskt lite pengar  nu...


Förlåt att jag inte bloggade igår, men blev så sent och vill så hemskt gärna se beck, även om jag sett som flesta flera gånger, lika spännande varje gång..

Och jag måste erkänna Gunvald Larsson är min favoriit i Beck!

Igår spenderade jag min dag med Barnen igen, gud va mysiga dom är, men trotsiga det må jag säga!
Amanda är en riktig liten bus unge, hon slår Joel och Pierre när ingen ser sen skyller på dom.. haha
Och dom hoppade runt och sjöng " I like to move it, move it"

Jag ska försöka få upp filmen på när dom dansar och sjunger.. men vet inte hur, nått tips??



Blev hemma från skolan idag, var påväg ut genom dörren, men ångrade mig, försöker få ag på ungdomsmottagningen, men det är somvanligt inget svar.....
Skit grej det där... nu ska jag springa ner i tvättstugan och hämta mina arbetskläder!

Ses på stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0