trodde inte jag skulle vara rädd...

...men det är jag, i natt drömde jag om den "läskiga tanten" och är lite rädd för att gå ner i tunnelbanan, jag undrar hur jag kommer reagera när jag ska åka till solna nästa gång, vem följer med och skyddar mig? Är faktiiskt rädd att hon ska komma tillbaka och vara super arg på mig, usch trodde faktiskt inte detta, men för livet lixom. Tänk om hon kommer ihåg mig och jag var ett bestämt offer jag var itne bara första bästa hon valde ut mig noga.. Vad vet jag, detta är ju bara en ren teori men det skrämmer mig att jag tänker så mycket på det.
Vad skulle ni tänka, jag tror nästan alla skulle tänka såhär, jag kommer ju helt klart ha svårt att gå ute själv sena kvällar, vara ensam hemma och åka tunnelbana som jag ändå måste göra varje dag, både till skolan och från, och till jobbet och från, så jag kommer lixom inte undan!


Jaja, men nu ska jag försöka sluta tänka på det, jag bara ser hennes ansikte framför mig när jag ska försöka sova eller är ensam! Jag känner mig ärligt som ett litet barn som tror att det finns monster under sängen och i garderoben!

HA DET TOPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0