skratt attack!

goddag, idag har jag färgat Andreas hår i skolan, sedan bar det av till banken... sedan bar det hem, lagade lite middag sedan åkte jag till jobbet. Riktigt roligt idag, vi alla tre som stod i kassan fick ett skrattanfall samtidigt, vi låg rent utsagt dubbelvikta på golvet. Helt galet!
Tror vi skrattade åt meningen " liten potatis, tack" så otroligt många som kommer in och säger så, det är svårt i början att förstå, men efter en tid på McDonalds i kista lär man sig förstå enstaka ord, och kan bilda meningar utan att ens höra hela meningarna!

Haha, men nu ska jag fortsätta kolla på SINGING BEE, sedan ska jag bara chillerilla ^^



Jag har så snygga ögonbryn, asså ingen knäcker dom.... Se bara, måste lägga in bilden idag igen!!



Förresten, läste VÄRLDENS roligaste grej idag!!!



 

Snoozar era barn?

Härom morgonen hände nånting roligt. Carmen hade vaknat tidigt och låg i våran säng och drack välling och tittade på barnprogram, när våran väckarklocka ringde. Första gången hade jag inte hört det, och andra gången blev jag irreterad och puttade till Michel för att han skulle gå upp och stänga av den. Då sa han bara, "låt den ringa, Carmen stänger av den". Men hallå? Skulle Carmen gå upp och stänga av den? Jag trodde att Michel snackade i nattmössan, vilket han gör ganska ofta. Så när jag var på väg upp för att stänga av den stoppade han mig, "nej nej, vänta ska du få se". Då kryper Carmen ner för sängen, går runt sängramen, klättrar upp i fotöljen och trycker på snooz-knappen. Sen går hon stolt tillbaka och kryper och lägger sig igen. Hahahaha... Trodde inte mina ögon, så rolig unge det där.
Så om jag försover mig så vet ni varför. 



för att läsa inlägget på Michelles egna blogg klicka på "//Michelle"

Kommentarer
Postat av: GMF

Alla känner vi väl till uttrycket:

SKAL DU ÄTA HÄR, ELLER I PÅSEN?

2009-03-28 @ 18:47:14
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0