Hair World!

Nu har jag lite mer tid, i morse försov jag mig och fick stressa iväg till salongen där jag skulle tona mitt hår.. Mår inte spec bra, feber frossa i natt och i förrigår natt.. Men blir nog bra ikväll, Håret blev toppppen, vi började även lägga i mitt löshår, men hann bara lite mer än hälften, men blev ändå jätte fint!
VI ska nog avsluta det hela på onsdag.
Just nu sitter jag hemma hos Mirro och vi ska snart fika, mysigt... Vi har precis ätit jätte god middag !

Libra mår jätte dåligt (Mirros vovve) eller hon mår inte dåligt med feber eller spyor utan hon har nog en sträckning i benet så hon knappt kan gå, i feel so sorry for her!
Skulle egentligen Jobba i morgon men ringde till dom med min hesa hals och sa att det inte var någon idé, jag kommer nog tappa rösten innan jag ens börjat jobba!
Usch usch, mamma säger att jag låter som en gammal "fyllekärring"


Sämsta bilden ever, men det får duga! Här ser ni i alla fall en liten del av håret, men fläta så går det ner till naveln, men dessvärre ska vi klippa av det så det ser fint och fräscht ut !

Kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0