Fina ögonbryn!

Idag har jag somvanligt varit på praktiken "varje torsdag", men Jennie hade lite tid över så hon plockade mina ögonbryn formade dom fin och sedan färgade dom. Dom är såååååååå j--vla snygga nu!!



Man ser ju ganska stor skillnad, och där är ögonbrynen inte färgade!



Visst är dom väl fina, känner mig så kvinnlig nu..

Annars idag har jag klippt Jennie och sedan bara tagit det lungt, har varit en seg dag, jag och mamma käkade lite lunch tillsammans, hon tog med jätte god köttgryta!

I morgon blir det egen hårvård i skolan, och sedan jobba!
Men nu folket ska jag kolla på Terminator: The Sarah Connor chronicles och äta glass, mumsigt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: ja det tycker jag med. det är rätt att man ska kunna operera sig om man har problem med saker =)

2009-03-27 @ 07:45:50
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0