bio, ögoninflamation och spilld mat!

Dagen började bra... Stefan kom hem när jag satt och sminkade mig, kramade pussade och snuffade på honom!
sedan gick jag och mötte min lilla Kusin, vi tog tunnelbanan till Medborgarplatsen och hittade ganska snabbt till Biografen, jag trodde inte vi skulle hitta så lätt! När vi hämtat biljetterna gick vi och åt Donken, usch vad fet man blir av det * illamående *
Sedan spanade vi lite på Indiska, köpte lite toffsar eftersom mina är borta.. Därefter handlade vi popcorn och en varsin stor läsk! * onyttigt * Filmen var otroligt bra, man känner på något sätt igen sig i den, det går itne att förklara men man känner igen sig om man har kommit bort från "tonårslivet"
JA
, förlåt filmen vi såg var I taket lyser stjärnorna
Väl hemma i hallonbergen fick vi vänta på Bussen drygt 30 minuter, så vi passade på att gå in på en liten affär i Hallonbergen och köpte oss ett par örhängen var! Jätte fina!
Väl hemma lagade jag i rning olite maat som Stefan sedan tyckte han skulle hälla i knät på sig själv, aja sånt händer inte direkt hela världen, en vardag för syster min, och alla andra småbarnsföräldrar.
Och nu sitter jag här med mitt röda "knarköga" ser så ut, men har nog börjat få ögoninflamation, så jag har gått en heldag  ute och sett påtänd ut! Och jag menar det verkligen...



Se mitt öga är litet och rött, usch ser hemskt ut..



Nu ska jag tvätta bort sminket, och tvätta ur båda ögonen eftersom det andra också  börjat klia och rinna!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Trist med ögoninflammation..hade du bott här kunde jag ha fixat medicin..jobbar ju för en ögonläkare :)

Snart har du dina skor!!!

Kram

2009-03-15 @ 23:58:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0