20/3-09

Härlig kall dag.. haha, jag skulle hellre vara på en varm strand i Thailand med solen i ansiktet en kall öl i handen!
Men nu är det ju inte rikigt så bra, utan jag ska iväg jobba, och det är ju ingen sol ingen öl och inget Thailand.
Har varit i skolan hela dagen och fönat hår precis hela dagen, inge roligt alls, men sånt måste göras.. Sedan köpte jag lite bullar till min käraste. Jag jobbade tydligen bara till 20.30 idag trodde det var till 21, skönt att det inte blir sååå sent.
Hur mår ni folk?
Jag hoppas alla mår bra, det gör iallafall jag.. hihi!!

Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva om, men jag får dåligt samvete om jag inte skriver, vad ska ni göra i helgen? Själv ska jag jobba och sedan bara vara hemma. Vara med min kära Pojkvän. Mysa mysa mysa och mysa lite till!


This makes me happy!

Ha en toppen dag folket, det ska jag förska med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0