Willys

igår blev en lång kväll trots allt, och ingen slappar dag inte.. syster ringde medans jag la ut annonsen på soffan, hon frågade om jag skulle ner till Willys, ehm... låter som om jag är där hela tiden, men icke sa nicke, är där typ en gång i månaden max. Då för att storhandla.
Men har ju inte varit där på ett tag så jag bestämde mig för att följa med henne, handla en massa mat och sedan åka hem, bara för en trevlig kväll med min syster och den stora kärleken i mitt liv .
 

se så glad hon blir över att se mig...


 
Vi packade all mat på mirros lilla vagn, baktung blev den iaf..
 

Kolla ansikts uttrycket...

Loka skapade denna kropp....

Promenad i spöregnet med Indra, ska snart ut igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0