tvätta, träna, äta, jobba!

Thats my day!
har tvättstugan mellan 7-10
tränade mellan 07.20-08.10
äter mellan 08.55-09.05
Jobbar mellan 13-21.15

Men nu ni folks, ska jag ner i tvättstugan och mangla lite fler lakan, har manglat fyra stycken redan, är helt slut, det var fan jobbigare än på gymmet.
Vad händer för er idag då?
somsagt min dag blir inte spec rolig! Men när man väl jobbat tvättat och tränat känner man sig ganska duktig efter, så tänk då när man tar allt på samma dag, jag borde ju känna mig som en riktig stjärna i slutet av dagen haha!
Sitter faktiskt på balkongen och äter frukost, molnen rör sig sjukt fort, helt otroligt.

Carmen MOSTER saknar dig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0