jorrgubb!

Blev först väckt klockan 05.58 då mamma ringde för att  säga hejdå, sedan väckt av min syster någongång under morgonen, sedan av jobbet klockan 11.15....
Dom ville att jag skulle börja 12 istället, okej dåå.... Jag förlorar ändå nästan en heldag, och nu fick jag fler timmar.

Det var ej intressant dag på jobbet, jag fick inga "hårda" ord sagda till mig, och inte heller några missnöjda gäster, känns ju bra. det är ju ifs mitt mål.
Ikväll blir det väl någon film, mys framför tvn och sedan sova ut i morgon..
Indra har någonting som sitter fast på hennes nos, så hon har stått och slickat i luftem drygt 1 minut nu, hon ser rätt skum ut må jag säga...

Men nu ska jag titta på en HEMSK film, Onskan...
Sedan ska jag hoppa in i duschen..
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0