blogg torka!

jag tycker att bloggen hamnar vid sidan om såhär undersommaren, medans alla andra verkar blogga tio gånger om dagen " bara för att det är sommar" man har ju förf*n fullt upp hela tiden.
Ifs så är det väldigt skönt att göra saker inte bara sitta hemma..
och i morgon kommer dom hem, Carmen, Mirro och Tjompa.
Pratade lite med Carmen i telefon idag, och oj va hon snackar ciao, hola, och massa andra lätta spanska ord.
Ikväll blir det work work..
Förresten Mirro i förrigår brakade sängen, men vi löste de hahah
vi staplade den på böcker...
Men nu ska jag sätta mig ute och ta mig en latte o en cigg..
snart blir det iväg till Öland.  Den ni!!
Vill ha soool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0