Städa och ha otroligt tråkigt!

tänkte städa, men känns lagom roligt, men tänkte ändå göra det... Känner mig så otroligt äcklig, o då passar det att städa.
Sedan ska jag tvätta klockan 19-22, jag önskar ibland att det fanns någon som kunde komma hem till mig och städa, eller typ hjälpa mig att komma igång, med något slags schema.. Jag har så otroligt svårt att komma igång, jag skulle bara vilja köpa allting nytt, så jag slapp det här , då skulle jag bara lägga allt i soppåsar och kasta det, sedan ställa in alla mina nya fina möbler... Men dom pengarna har man ju inte, spec inte flera gånger i månaden när man känner såhär..!!!
Vad tycker nii att jag ska göra´?
Det är så otroligt svårt att komma igång, jag tror nästan det krävs att man har en helt egen lägenhet, som verkligen är ens egen, där man kan göra vad man vill för att man ska vilja städa o fixa o möblera precis så man vill...

Om jag bara hade det här kanske det skulle bli roligt att städa,


Jag önskar det kunde se ut såhär i mitt hem!


vill ha den där tapeten i sovrummet!!!



Igår hämtade jag Carmen från dagis, var hemma från skolan.... Var hos Mirro tills Stefan kom och hämtade mig runt 21.oo, jag och Carmen hade det jätte mysigt tills Mirro och Tjompa kom hem, för då gjorde hon inte annat än att skrika, jag förstår inte rikigt det där..... Hon är världens snällaste unge när hon är med mig, men med dom är HON rent ut sagt ett MONSTER... När vi ätit middag osv gick vi hem till Millus, Carmen fick leka av sig lite och Vincent var helt vild, C/Klara var helt lugn och snäll... Påväg hem höll Carmen på att somna flera gånger men icke sa nicke, de fick hon inte... När vi kom hem la jag henne o det gick hur bra som helst, som tur var =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0