Morötter och ost macka!

Idag blir det skola, trevligt, har frisör lektioner hela dagen så jag ska inte klaga...
Gick upp och gjorde frukost runt kvart i sex, och nu sitter vi här tillsammans och pickar på våra datorer ^^

Ostmackor till oss båda, och en morot till mig...

Muuuuums..

Är inte lika trött som jag brukar vara (sov med öronproppar i natt) men har tydligen varit så duktig att jag tagit ur dom i sömnen och sedan lagt dem lite snyggt i hyllat, kryss i taket embla!

IIgår var en otroligt seg dag på jobbet, inga människor, nästan inga på jobbet så man rent ut sagt bara stog där när man gjort rent hela kassalinjen..
Idag blir det inge jobb, ska hämta Carmen på dagis vid 15.00 sedan blir det hem till dom.. =)
Igår kännde jag mig verkligen som Ask-ungen, satt på knä på jobbet och putsade allt stål, då kanske ni fattar hur lite det var att göra, mellandags rean är över och folk har inga pengar kvar..
Vi har ju ifs vissa stammisar, men dom kommer oftast på morgonen, och det är inga reashoppare inte så dom kommer alltid ha råd att komma och köpa en kaffe och kanelbulle...

Tjejer och killar, vad ska ni hitta på idag??


Själv har jag inga direkta planer mer än skolan och hämta på dagis, och mysa med Carmen..

Men det blir väl alltid någonting som händer, ska mysa med Stefan när jag kommer hem det behövs känner jag, igår hann vi inte umgås någonting, visserligen träffas vi varje dag, men det betyder inte att vi har tid att umgås, det finns så mycket som ska göras, men ikväll ska jag bara släppa allt och ligga i sängen hela kvällen =)

Usch, få ångest, vet inte vad jag ska ha på mig, vet inte hur jag ska sminka mig, miin klack på mina skor hargått sönder så vilka skor ska jag ha???? =O men nu ska jag beställa skor nästa vecka tänkte jag, 1400kr för 2 par skor och 1 bikini, det är helt ok faktiskt.... OM man tänker på att jag tänkte köpa likadanna skor i sverige för 1100 kr styck...
Ska lägga in bilder på Bikinin och skorna senare, men nu känner jag mig lite stressad med tanke på att det tagit mig 35 min att äta upp en morot och en macka, och har fortfarande lite kvar.. men är prop mätt....
Känner mig jätte tråkig, har bilder på mobilen men hittar itne sladden, har bilde rpå mina nyfärgade ögonbryn på Harmen och lite till =)
Men jag hoppas ni överlever...


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0