Godmorgon världen!

Helt nyvaken och jätte trött, skulle gärna sova några timmar till, känns väldigt onödigt att sitta noch åka 45 minuter till skolan för attvara där på en lektion när jag har möjlighet att färga mitt hår idag...
Aja,, får lössa det kanske hinner ändå, men börjar jobba klockan 16, och slutar skolan klockan 12.30

Hoppas det blir lungt på jobbet idag, eller jätte mycket då går tiden otroligt fort, och jag jobbar bara 4 timmar så jag har det ganska bra... Jag o stefan kanske borde ta lite tid med varandra nångång, det är lite som om vi glömmer bort att vi älskar varandra,..

Nu dom senaste veckorna har det varit mycket små tjafs och lite tid med varandra, jag har jobbat mycket han har jobbat o sen har det varit massa andra saker som stört, men vecka 9 då har vi en hel vecka tsm, undra vad vi ska hitta på då..

Ensak är säkert och det är att jag älskar honom, hur mycket jag än gnäller <33



Tack för era fina tankar om mig, men jag skulle vilja ha fler, du anonyma person, vem är du??
Du verkar ju känna mig så tell me who you are...


Alla har rätt att vara fula ibland
men det värmer att veta att flera tänker bra om mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0