Godmorgon!!

Jag är uppe före tuppen idag, Stefan har precis gått till jobbet och jag ligger i sängen med en stor kopp kaffe, täntke göra detta till en vana.. Igår kväll åt vi galss kollade på film och drack vaniljte mums.. Vi somnade sent med tanke på att vi båda vänt dygnen när vi varit uppe sent (haha till 01.30) men när vi väl somnade så sov i alla fall jag som en liten gris..
Är aptrött såhär in för skolan, och nu får jag höra att dom flesta börjar på fredag, eller måndag.. surt som fan..
I måndags var jag hos mamma och fixade mina naglar, sen hade jag ju Carmen, glömde bara säg att jag gjorde mina naglar, jag gjorde dom med gultglitter, min favorit..
Idag ska jag hämta Carmen på dagis, mirro skulle ringa under dagen...

Igårkväll gjorde jag en liten lista på cad jag behöver under 2009 (mina egna behov, inget måste kanske)

-Bättre bettyg
-Mer pengar
-Renare hem
-Träna mer
-Mer skor
-Visa mer kärlek

Jag tycker alla dessa grejer låter ganska rimligt, jag tror jag kan uppnå dom med lite jobb o slit, ska göra det till en vana att bädda sängen varje morgon, bara så får jag det renare, att lägga tillbaka kläder som jag itne ska ha på mig istälet för att lägga dom på golvet, men det viktigaste som jag varit lite dålig på under 2008 är att visa dom jag älskar min kärlek, så det blir nog det stora målet detta år, och såklart gå ner typ 15 kilo....
Men sen tycker jag faktiskt att jag förtjänar nyaskor, kanske inte varje månad och inte för 1500kr varje gång, men nångång ibland, jag älskar ju skor, skulle kunna gå i slitna jeans urtvättad tröja och ett par riktigt snygga skor...

Igår kväll skrev någon en kommentar i min blogg, jag hatar när folk bara skickar j*vla reklam, men jag vet att denna länk hon skickade http://www.gratismode.se/?c=32813 är någonting roligt, man samlar poäng för att få presentkort, så jag tänkte ge det ett försök, bättre att vara med än att strunta i det, jag ska se hur mycket poäng jag kan samla på en månad, och se om jag får ett presentkort på 1000kr, för då j*vlar blir det skor, så snälla hjälp mig att samla lite poäng om du inte redan är med bli det, tryck på länken och du kommer direkt att kunna bli ny medlem, jag tycker detta är jätte roligt, bara hoppa om kring på olika sidor och få en massa poäng varför inte om man som jag inte har ett liv, hahaha


Jag vet inte vad ni tror jag är för en person, men det är denna typen av skor som jag tycker om, denna kanske är något hög, men i löööv it..
So plz help me....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0