Godkväll!!

En ganska skön dag i alla fall, jag som trodde den skulle bli hemsk, pratade med min lärare idag och bestämde att fredagar blir min lediga dag, men ska självklart jobba lite matte och visa henne..
Jag åkte till salongen direkt efter matten, kollade på mirros korta hår, haha, sedan åkte jag till kista handlade ett par Everest kängor, sedan var det jobbdags... Har varit en otroligt seg dag på jobbet, lite folk och må beställningar..
Slutade klockan 20.00 åkte hem och nu sitter jag i sängen och skriver, stefan sitter vid datorn medans jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan lägga in maten.. Kvällens mat blir ris (fullkorn) kycklingfilé i ugnen tillagad med morötter, röddlök och massa vitlök... skulle velat ha lite honung men har dessvärre ingen....

Jag var tilloch med och tittade på ett par jätte snygga skor på Bianco, men dom var inte såååå snygga för 700kr..
Nu borde jag fortsätta med maten sen ska hag mysa sönder Stefan, huhih
Jag ska lägga in lite bilder senaare, men just nu har jag inte tid... CYA..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0