Bilder från igår kommer nu

Igår somnade jag som en sten i soffan när jag o stefan kollade på en film....
Ussh för att vara så trött att man inte ens kan vara vaken till klockan 00.00 på en helg, men nu är jag vaken snoozade i sängen 20 minuter, sen gick jag upp och satte på kaffe till mig och herrn, så nu sitter vi som vaanligt brevid varandra med en varsin dator, jag med min lilla och han med sin stooora..
Nu ska jag snart iväg och jobba igen, slutar halv åtta, ska i allafall bli skönt att sluta tidigt men önskar jag slapp jobba och ändå fick betalt, men det går ju inte dessvärre...

Gårdagens kläder var ett par höga byxor och en trekvartsärmad tröja, på bilden har jag ett linne men bytte, och sedan mina arbetskläder som inte är dom finaste.....

 



Middagen igår blev jätte god, vad tror ni??


Muuuuums
Hoppas ni alla får en jätte bra dag, det ska jag fösöka ha..

Kommentarer
Postat av: leyla

jag diggar jeansen, riktigt heta!

2009-01-10 @ 23:18:56
URL: http://leylas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0