underbart.......

... då har Karin fixat en jätte snygg blogg design men jag är inte nöjd med mitt eget foto... Så nu är jag på jakt efter någon som  kan fota mig, och jag tror just jag hittat min fotograf Leyla... haha hon kanske inte har världens bästa kamera, men helt klart bättre än min mobil framför spegeln... Kannske låter som jag försöker vara modell, men inte lyckas.. det är absolut inte mitt syfte även om jag önskar att jag var modell snygg ibland!!
Men jag hoppas bilderna blir snygga, det blir nog nån svartklänning, som passar till resten av bloggen...
I morgon blir det lösfransar och nån fin sotad sminkning... *Mys mys*

Imorgon är jag o Stefan lediga, men jag ska träffa Alexandra och ta en fika, sen eventuellt fixa bilderna till bloggishen.. Borde jag kanske ha rött läppstift på, kanske skulle se coolt ut eftersom bloggen är svart och röd!!
Vad tycker ni, ge mig lite tips så får ni se bilderna sen...

Men nu är det faktisk time att umgås med min älskling, tänkte bara lägga in min absoluta favorit låt just nu, ska försöka att inte spela sönder den, så låter er göra det med mig...
Kram

Kommentarer
Postat av: Mirro

Neee det var det inte... den katten bor här och är svartvit...

2009-02-25 @ 08:54:05
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0