Praktik..

idag kommer min praktik bli lite roligare än vanligt, ska klippa Mirros pappa Johan, sedan ska jag färga en killes hår, vet inte än vad som ska göras eller hur..
Men det kommer jag lösa, Bella vet ju vilken färg och kommer visa mig så allt blir rätt.. Inte för att jag tvekar, men jag vill inte att det finns chans att det blir fel.


 
Igår lyckades jag igen, fick MVG på mina folieslingor, känns faktiskt väldigt bra att få MVG man blir lixom stolt över sig själv, man växer heltklart som människa. Men jag blir absolut inte besviken om jag bara får ett VG eller G för den delen, då peppar jag bara mig själv att kämpa på hårdare. Plus att jag faktiskt fick VG på mitt ASH prov, känner mig ganska stolt där med faktiskt !!


Just nu sitter jag o äter frukost och ska snart dra mig iväg, börjar klockan 10.00 så ska gå hemmifrån runt 09.30, men måste faktiskt göra mig redo!!


Jag ska försöka skriva ikväll, måste lägga in bilder på min klippning iallafall!

Kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0