lunch time

blev hemma idag eftersom foten är svår att belasta, det är ju jätte skönt att ligga isängen men man blir sp bortskämd i skolan med mat, det känns faktiskkt inte så roligt att ställa sig och laga mat men det blev någonting ialla fall och gott blev det *mumsii*

detta behöver du för att göra denna goda macka, thihi



Sedan skivar jag potatisen i tunna skivor och steker den med salt och peppar


Sedan knapersteker jag baconen


Därefter hyvlar jag så mycket ost som jag vill ha


När jag gjort de så steker jag på bröden lite


När jag gjort detta lägger jag  ett bröd på en tallrik och lägger på några skivor med potatis


Sedan några skivor med Bacon, och därefter lite ost... sedan fortsätter jag så tills mackan når taket
  


När allt detta är klart lägger jag på den anndra brödskivan och sedan är den redo att äta

En Tomat skulle passa perffekt i denna, men hade tyvärr ingen hemma








Förresten så fixade mamma mina naglar häromdagen dom är super snygga




Super snygga, LIKE I USE TO SAY I JUST LOVE THEM!!!

Kommentarer
Postat av: Molly

va fiiiin du e i håret! :)

2009-02-10 @ 15:54:18
Postat av: Embla, Lillasyster och världensbästa Moster

tack ==)

2009-02-10 @ 19:45:14
URL: http://theembla.blogg.se/
Postat av: Mirro

har du inget att göra ?? :-P puss

2009-02-13 @ 23:23:23
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0