fredag den 13

vad kommer hända mig idag då? mer än att jag vaknade och trodde min nacke skulle gå av, hade sendrag i nacken, gjorde sjukt ont.
Men det gick över ganska fort, men väldigt läskigt var det.
Nu sitter jag och väntar på att golvet ska torka, har dammsugit och skurat golven, sedan ska jag jobba klockan 16.00 slutar tråkigt nog 21.15, men det går nog snabbt!
Tänkte förstå åka till solna eller kista och strossa runt lite i butikerna o så..
Igår var jag på praktiken somvanligt, ingenting roligt speciellt hände där, när jag kom hem var det till att laga mat, gjorde kyckling med bulgur *mums* Sedan bums i säng, i förrigår var jag hemma hos Mirro, vi käkade god middag och bara hade allmänt trevligt, vi åt pannkakor, och måste bara påpeka att när vi skulle köpa ägg var det 18-årsskylt på prisskylten,
"see for you self"
och Carmen ville absolut inte äta så hon fick en banan, men jag och mirro hade roligare med den än NÅGON annan!


När jag hämtade Carmen och hade klätt på henne satte hon sig i skostället, tydliggen så gör dom så innan dom ska gå ut på dagis!


gullrumpa va?

Tänkte bara visa mina fina knästrumpor jag köpt, ,men vetefan när jag ska andvända dom!!
Något tips??





Imorgon är det alla hjärtans dag, men vet inte vad vi ska göra, hoppas det blir något mysigt, skulle inte göra mig någonting om vi bara var hemma stängde av datorer och satte på en mysig film och myste hela kvällen, kanske åt en god middag med någon god efterrätt....
Men vad ska man laga? något tips?
Och vad ska man se för film?
usch, varför ska denna dag vara så speciell, Farmor fyller år imorgon det är  nog de speciella imorgon, men alla Hjärtansdag..
Jag kommer antagligen inte skriva imorgon, men jag ÖNSKAR er alla en härlig Allahjärtans dag, och hoppas ni får en stor Bukett rosor!!!

Massa Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0