fetish.....

..... jag älskar skor, men jag skulle absolut inte vilja ha en sexuellrelation med mina skor..... men jag såg  ett program på tv här om dagen om en kille som helt klart ville knulla med sin bil, han var seriöst kåt på bilar, och han vílle verkligen ha sex med sin  bil... men det var absolut inte det jag störde mig på, det var att han går igång på bilar och går på en bilmässa och står och gnuggar sig mot bilarna, en av killarna onanerade på nån annans bil.... ehmm?! asså bara för att man tänder på tjejer/killar betyder inte det att man går och gnuggar sig emot dom på en modevisning.... och absolut inte runkar emot deras ben..... han får gärna knulla sin bil, så länge han håller sig till sin bil....
Vad tycker ni?

han trodde att världen skulle se honom som ett freak nu, klart dom kommer, men jag skulle inte brytt mig om jag inte hade sett hur han stog och gned sig emot en annans bil!! tänk om det hade varit min bil, oj oj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0