fast och utstängd....

....rubriken säger väl det mesta, men jag ska berätta i alla fall =P
Var uppe med tuppen för att boka tvätt tid, gick ner vid 07 och la i första maskinen, inga problem.... vid 08 gick jag ner för att lägga i andra maskinen och då händer det låster går runt runt runt *vad är det som går och går och går, men kommer ingen stans?? låset* haha jag brydde mig inte så mycket ringde kundtjäns dom  var där på 10 minuter och vi kom ut...
Men dom där 10 minuterna i tvättstugan med en Kines/japan, som pratar dålig svenska och bara klagar;
K.- När komma?
J.- Jag vet inte, det kanske dröjer 10-20 minuter
K.- oj *pust, suck, stön* jag måste jobbet 10
J.- men du hinner nog =)
K.- *pust suck stön*
Sedan var den biten avklarad, men när jag kom ner för 3 gången, ja då kommer jag itne in i tvättstugan..... och mottagningen suger men jag lyckades tillslut och dom kom på 5 minuter... och även då var kinesen arg/frustrerad.... jag sa att hon kunde låna min telefon och ring till jobbet men det ville hon inte... så det är inte mitt problem...
Men jag fick väldigt dåligt samvete när mekanikern kom för andra gången och var tvungen att förklara sig, och dom andra tvättarna var arga.... usch jag vara tacksam att han kom och öppnade åt oss!!!
Men lyckades ragga en kund åt mamma..... hehe, eller hon hade precis flyttat hit från USA och letade efter någon som gjorde snygga naglar så såg hon mina och ville ha mammas nummer.... så självklart fick hon det... Jätte trevlig tjej...

Så nu ska jag ner i tvätt stugan igen och hämta resten av min tvätt sedan blir det kanske att passa Kidsen lite (karins) mina gullungar i miss them!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0