Mitt hem är renare än slottet.

Mitt hem är renare än slottet.

De ni, dessutom är det inte jag som städat allt.
Stefan har dammsugit, torkat alla golven samt rensat avloppet, och gjort rent i köket.
Förstå i morgon när jag går upp och det är rent, det luktar gott går lixom att äta direkt från golvet, jobbar lång pass i morgon, eller en vanligdag för en vanlig människa hela tio timmar, när jag kommer hem är det rent..
En sten lyfte från mina axlar när jag gick och la mig i sängen.
Så nu ligger jag i min nybäddade säng, med min kära brevid mig och tittar på beck, som man sett sådär tiotusenmiljoner gånger.

Idag har jag umgåtts med min syster, vi fikade på morgonen, vi lunchade tillsammans, vi gick till sundbyberg och fikade med rebecca, hämtade Carmen tillsammans, sedan åkte vi hem till Mirro och åt middag med Leyla och Dylan.
Jag har somskrivet haft full rulle hela dagen, jätte mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0