*host, host*

*host, host*

så känner jag mig, jag känner mig som hostan själv, har nyss tagit min första avledon och den börjar ge effekt, har haft huvudvärk i drygt 3 dygn och feber sedan igår.

Tänkte gå till skolan till efterlunch men blev att ringa jobbet och skolan och sjukanmäla mig.

Tackade nej till kräftskivan i sumpan, ja allt skulle ju vara just idag.

Men sånt är väl livet, men skulle dock hellre vara frisk, ville verkligen gå till skolan idag, och hade sett fram emot att få jobba. Men fan alltså.


Men nu ska jag sluta klaga




And this sis is for you!
I know you love your charmiga lilla syster!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, gullrumpa...Carmen saknar dig när du inte har varit här på en hel dag :-) Kommer du i morrn och gosar med oss hela kvällen ??? Puss

2009-08-27 @ 23:06:56
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0