bekännelse!

bekännelse!

det är någonting jag träffar på varje dag, egentligen så spelar det inte så stor roll för mig att en person ska bekänna sin beroende till mat, cola eller annat socker.
Men jag förstår inte rikigt varför man ska förklara sig när man antagligen redan bestämt sig för att köpa den där colan, det känns som om personen vill ha bekräftat att det är okej att unna sig för att sedan kunna skylla på sin omgivining, man kanske ska unna sig en cola det var ju så länge sedan
den kommentaren har jag hört flera gånger, men det känns så uppenbart att personen redan bestämt sig, jag tror ju inte att någon kommer inte för att fråga mig och han/hon borde dricka cola idag, svaret enligt mig blir självklart JA, då jag måste mer försälja.
Bekännelse är det en del av beroendet, bekänneer dom för mig för att dom sedan ska kunna skylla på omvigningen eller är det för intala sig  själv att dom faktiskt bara fuskat idag jag fösrstår inte rikigt det där, jag tror ju inte direkt att det är enda gången dom fuskat!
Bekännelse vad är de, och varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0