Usch mår inge bra allas !!

Jag vill inte jag orkar inte jag kan inte röra mig ur soffa, eller nu överdrev jag.. jag orkar inte, jag haar ont i båda öronen det värker och gör ont. Näsan bara rinner, men är helt torr annars och min kropp värker.. Kan jag ha feber? funderar på de, både mamma mirro och Leyla mådde såhär. Känns som något virus som går, usch hemskt.
Vad ska man göra? Idag har jag lämnat Carmen på dagis med Mirro, ätit lunch med Mirro och Leyla samtt fixat mina naglar hos mamma och när jag kommer hem är det städat, luktar gott och mmm....
Mina naglar är så sjukt snygga måste bara säga det, jag ska lägga in en bild senare, dom är gjorda med en skimmer vit gele.
Men nu folks ska jag vila en stund, mår inte alls nå bra som ni redan förstått.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0