shiit!!

Ännu en gång då jag inte haft tid för bloggen, dumt eller hur?
Ah, men vi alla har väl svackor i livet, jag har en just nu när det gäller det mesta som handlar om livet. Jag lever i någon annan värld, en fantasi värld. Och verkligheten känner jag inte för just nu. Iförrigår åkte jag direkt till Mirro, vi köpte chips och drack te, trötta som vi var somnade vi tidigt, Dessi och Nova var också här, och sov här.igår jobbade jag.
Det har inte hänt speciellt mycket, i fredags shoppad jag och Leyla, jag köpte JeansKjol på Gina, en rödrutig blus på H&M, två hårband på Gina, Lösfransar i alla dess modeller, två par skor på vagabond ( sånna som jag redan har " dom rosa" fast i vitt och grått) igår jobbade jag 10-17 roligt värre, det var roligt och jobbigt samtidigt, sedan träffade jag Stefan på kvällen, vi käkade Pizza till middag mums., sedan hade vi myskväll.....
Idag har jag jobbat, sedan blev det till att hämta Carmen, myspys. Jag ber än en gång så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på länge, just nu sitter jgag och kollar på Mia och Klara med Mirro, det är SÅÅÅÅÅÅÅ j*vla bra..
Nu ska jag fortsätta kolla, har ganska mycket skolarbete att göra, har en uppgift att lämna in på Onsdag, det är en ganska viktig uppgift,
Massa kramar på er och än en gång FÖRLÅT!
Men som sagt jag lever lite i min egna värld just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0