*jobba jobba jobba*

det är vad jag gör just nu, har jobbat 4 dagar i rad, och jobbat över ganska mycket +  att jag jobbar idag, börjar 3 timmar innan jag skulle. Men det känns ganska skönt, jag behöver dom pengarna. Det är inte gratis med sommarkläder direkt.
Igår hade jag och stefan myskväll med film godis, popcorn och glass, mysigt värre.

Ledighetsansökan till mammas bröllop har beviljats och möhippa, känns ju väldigt skönt att veta det redan nu, igår var en hemsk ddag på jobbet, den började dåligt och slutade dåligt, orkar inte ens gå in på vad som hände men idioter finns det.

Ikväll kan jag skriva mer, måste fixa mig nu för att hinna möte mirro i Rissne, för att hämta mitt busskort som vi båda helt glömt att hon lånat.

Men men, sånt är livet är man klantig så är man..



Ha det bra, och skriv skriv skriv vad ni tycker om bloggen!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin fin blogg!!

Kramis

2009-04-08 @ 03:36:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0