Blekning, Hamburgare och Pluggande....

dimman hämtade upp mig i morse, vi åkte förbi OnOff och kollade efter en diskmaskin till salongen, men hittade ingen, så vi åkte till salongen.. jag hjälpte Tessan att göra slingor på en tjej, sedan lockade jag håret på en liten flicka medans hennes mormor blev klippt, jag hjälpte även Dimman att sätta upp dom nya Amarican Crew produkterna. Därefter bar det av till jobbet, började klocka 18.00 och slutade 22.00 var ganska mycket att göra, eller inte mer än vanligt, konstigt? Jag kannske inte har berättat dom händelsen som skedde på jobbet här om dagen, men orkar inte dra allt, en arbetskamrat blev arg och ledsen så hennes man kom ner och hotade med att skjuta oss allihopa och nu första gången jag jobbar med henne sen dess, otrevlig och nonchalant, förstår inte rikigt varför, inte som att jag gjort någonting direkt. Men men.. har varit lite dissig i huvudet idag, jobbigt men men.
Vid 22.00 satte jag mig moch käkade på jobbet, tog en espresso osv, sedamn kom värsta ruschen och jag hoppade in och jobbade lite.... roligt faktiskt, missade självklart tåget hem så fick vänta 17 minuter. helt okej, men lite segt..
Väl hemma tar jag det bara lungt ska snart lägga mig och sova !!
Men alla där ute hihi, hoppas ni har det toppen, i morgon ska jag plugga, plugga, tvätta, städa och plugga lite till..

Kommentarer
Postat av: Leyla

oj, skjuta er och grejer låter inte direkt trevligt..:/

2009-04-12 @ 12:59:26
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0