snart nytt år..

äntligen hemma, eller? nej inte direkt, hade hellre låtit någon annan ta min roll just nu, låtit någon annan städa, tvätta, laga mat och allt sånt där som absolut måste göras, jag skulle hellre spendera en massa pengar på onödiga saker sovaa i en stor guldsäng och få frukost på sängen varje dag...
Men nu vill ju ingen byta med mig så jag får göra det i alla fall, idag blir det nog wok med kyckling och ris till middag, tvätt tid 19-22 och städa lite här hemma emellan... Skulle behöva åka fram och tilbaka till solna och köpa strumpbyxor, och lite nyårssmink till i morgon men vet itne om ekonomin tillåter detta..
Morgondagens outfit blir en svart tajt klänning från Gina Tricot, svarta underkläder, strumpbyxor, Guldsmycken och svartaskor fårn belle och även en svart handväska.
Ska fixa håret i nån cool utsläppt frisyr, och en sotad sminkning..
Menmen, nu måste jag börja med alla mina små hussysslor annars hinner jag aldirg klart..

kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0