Gomorgon, goddag, godnatt...

Då var julafton överstökat, inge mer stresshandlade eller pengarbrist, vi hade en riktigt mysig och trevlig julafton i det stora mysiga huset i mariehäll.. Hela familjen var samlad från gammla till nya medlemmar, vissa gnällde vissa njöt det är väl så en riktig jul ska vara, vi åt massa mat, mamma och Lasse hånglade under misteln hela kvällen (och på alla andra ställen i huset), det var snapps, hembryggd julöl, hundar och barn, och för att inte glömma dom fina julklapparna, och som mamma sa alla är vi barn på julafton =)
När allt var avklarat, julklappar, mat fika, småprat, kalleanka, etc. så tog jag och stefan en taxi till hemmets lugna vrå, vi kollade tv, badade och självklart pillade jag med min nya fina julklapp (en Eee PC mini)


För att ni ska veta vem jag är och vad jag gör så tänkte jag berätta lite snabbt

Namn: Embla
Bor: i Sundbyberg
  med: pojkvän och mamma (mamma som aldrig är hemma)
Syskon: Ja en himmla massa,jag ska förklara så hoppas jag att ni förstår, Julia, Kajsa, Michelle o Calle är halvsyskon, Malin, Amanda, Frida o Marcus styvsyskon, Michelle och jag har samma mamma, Julia, Kajsa, Calle o jag har samma pappa,  Malin och Amanda är min pappas Frus barn, Frida och Marcus är mammas killes barn.
Gör: Pluggar till frisör, och jobbar på McDonalds7
Pojkvän: Ja sen drygt två år
Sen för att lägga till så har jag två underbara Syskonbarn Carmen (den berömda Harmen) och Lowa

Detta är då jag på julafton =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0