ska, ska, ska!!

En gång till säger jag förlåt att jag inte har bloggat på länge, men jag och stefan har löst en heldel grejor...
Hundvakt idag och igår. åt Tjompas brors Vovve, världens goaste vovve, han har sovit på min sida av sängen hela natten och bara gossat..
idag ska jag jobba det gjoorde jag ifs igår me, jobbar till halv tolv i kväll, innan de ska vi kolla tärnklänningar till brröllopet. Ser verkligen fram emot de, ska blir SÅÅÅÅ roligt
Just nu håller jag på att sminkar mig, blir en lång dag idag, ska snart lämna vovven hos Jose, sedan möta mamma, Lasse, Mirrro, och Frida (tror jag)
i morgon jobbar jag också! Förresten tror jag att jag är pollenallergisk, är inte säker, men är sjuktsnuvig och känner mig svullen i ansiktet och ögonen..
'Men nu måste jag lämna min fina blogg och fortsätta sminka mig, och klä på mig..
Vi ses kanske i kväll?!

JAG OCH SYSTER, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0