Nya snygga naglar..

Mår egentligen bra, problemet är bara att jag blir så otroligt trött av medicinen, tror ifs att det går över om någon dag, men när jag väl blir trött går det inte att hålla mig vaken, mot alla odds. Så när jag vaknat idag åkte jag till mamma och fixade mina Bröllopsnaglar, så snygga. Klänningarna köpte vi igår, dom är också så jävla snygga.
Sedan hade jag Karins underbara kids, eller bara två av dom, eftersom vi mest hade onsdagsmys på soffan så var det lungt.. Jag åkte sedan till mirro, käkade god Kyckling och mumsiga ribbs.
Så hörde jag en otrolig diskution på tunnelbanan, ett lagomfullt gäng satt och diskuterade varför dom alltid åkte så långt när dom skulle ut, varför inte gå på Garbo?
Men killen i detta gäng hade en ganska bra anledning att inte gå dit, (denna anledning fick mig att tänka lite) för det första kostar två öl 130kr, inträde typ 200 och folket som går där är rockabilly gubbar, 40+ bimbobrudar  och unga sliskiga killar som inte kommer in på stureplan. Är garbo som västerorts stureplan?
Haha, jag ska ta reda på detta då jag har åldern inne för att gå dit!
Men är de på detta vis??

Aja, nu ska jag sova, jag lovar att lägga in bilder på Naglarna i morgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0