Vill ni också ha massa besökare?

upptäckte idag till min stora förvåning att jag inte hade råd med ny våning, ny skor eller resa runt jorden, det går dåligt nu hihihi.... nej men skoja bara, det jag uppsäckte var att jag hade 60 läsare igår, och jag brukar ha ca 30... hihi
Förresten vill ni också ha massa besökare? vet inte om man ska kalla detta fusk men ändå... blir medlem http://www.viraltrafik.se/?theembla du me!
Idag har jag jobbat från 17-21 med min j*vla värk, men gick ända, det var ovanligt lite folk så vi har mest stått och gjort ingenting...

Pratar Jennie Morgan från USA, en av mammas kompisar som nyligen flyttat dit.. Hon berättade just att skolorna har varit stängda PGA. snöstorm, eller kanske snöväder.. Finns tydligen inga vinterdäck på bilarna eller skolbussarna, hela USA bara stannar för att det börjar snöa, tänk om det skulle vara så i Sverige, gud va skönt. haha ingen kan jobba nu, ingen kan gå
i skolan föör det snöar!
Jag och Mirro kollade på något renoveringsprogram från USA härom kvällen, och insåg att USA är inte så före oss när det gäller allt, tjejen hade samma frisyr som vi hade här för 15-20 år sedan... Beverly hills är ett bra exempel på dessa outfits.. Som jag har förstått är det nästan bara i dom stora städerna i USA där det verkligen är

mode inriktat annars är det mer Beverly hills över det hela!
Jag skulle verkligen vilja åka till USA och se detta, hela grejer kontrasten mellan människor, om skillnaden är så stor från Sverige osv!


Slut pladdrat, nu ska jag sova! i morgon blir det skola och jobba jobba jobba!!
Visa hattarna visa hattarna
ooooooooh sopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0