förkyld, lycka och galna tanter!

Vaknade vid 11 tiden kollade på en underbar film med Stefan *Seven pounds*, sedan till solna handlade lite små grejer och sedan händer det som aldrig händer.. Jag blir överfallen av en galen tant, eller man kanske inte ska säga så, men man frågar inte folk om dom vågar hoppa framför tåget o säger att jag kommer bli dömd och hon frigiven... usch läskigt hon började säga massa konstiga grejer och frågade varför jag trodde att mitt liv var så underbart och bra, och vad som fick mig att tro att jag är bättre än alla andra... Knäppgök, shit samma jag gick därifrån när det var 1 minut kvar tills tunnelbanan kom, då gick hon efter mig och tog tag i mitt håroch drar i det, jag fick ju någon slags panik och bara sa högt vad fan ska jag göra, eller jag sa det till tjejen som stog brevid mig som bara backade sedan sa jag ifrån och bad henne släppa mitt hår, men det ville hon inte... Sedan var det en kille som hjälpte mig, han puttade undan henne och fick henne att gå, sedan ringde vi polisen och jag gjorde en anmälan.
Ni kanske inte tycker det var så farligt, men det var otroligt obehagligt, och jag blev väldigt väldigt rädd...



Men dagen lycka; fick sms av Jennie i natt klockan 2 om att mina skor är levererade till henne, yees LYCKA! men även att jag träffar min prinsessa idag.. Eller är hos henne nu, Stefan kommer snart och hämtar mig då blir det hem och sedan bara vila inför morgon dagen!
Hihihihi, Kraam!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy vilken läskig tant!! Tur att du fick lite hjälp!! Kram

2009-03-05 @ 03:33:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

Så har det blivit sen psykiatrin fick mindre resurser. Usch vad obehagligt det måste kännts för dig!

PS: Ur-snygga skor du kommer att få importerade! Synd att jag inte har nåra fötter hehe



2009-03-05 @ 11:12:49
URL: http://vejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0