Somsagt....

......min dator är trasig, så jag kan inte riktigt blogga, men jag gör så gott jag kan ^^
Det har inte hänt så mycket sen sist, har sommarlov, jag jobbar..
Saknar min kära Carmen, har inte träffat henne på länge, ska ha henne på Lördag, på fredag blir det midsommarfirande hos Mamma och Lasse, ska bli roligt hela familjen samlad.
Idag är jag äntligen ledig, är just nu på Salongen och lånar mammas dator, när jag kommer hem tänkte jag plocka undan lite hemma och sedan bädda rent i sängen. Mysigt!
Blir nog att köpa lite mer skor denna månad också, jag måste få lite mer i garderoben..
Borde egentligen fixa i ordning lite hemma, men orkar aldrig, det finns ingenting som peppar mig, jag har ingen lust ingen ork ingenting..
Bikini, var det nått som behövdes denna sommar eller??
Ah, jag tror de ROSA jag vill ha en skrikrosa bikini!!!

Bloggar snart igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0