more pics!

Fick lite bilder från min moster, från påskmiddagen hos mamma och Lasse, mycket fina bilder i det härliga vädret!

Himmla charmigt eller hur, men jag bjuder på den!


Mysbild på mig och Carmen!


vi myser i solen!


Syskonbråk!
Fina bilder!!!





Idag har min kära syster terroriserat mig hela morgonen,  hon är matförgiftad haha, hon har spytt hela natten men mår bra nu.  Vi var precis och handlade så Mirro har gjort lite mat nu.
Vi gick inte hem direkt när vi handlat, utan vi gick förbi parken så Carmen fick leka lite, barn är inte blyga direkt. Alla  barnen skulle krama, bära och åka kana med Carmen, roligt, Mirro gick och hämtade libra sedan gick vi upp. Väl uppe öppnar Mirro Balkongdörren och Carmen springer ut ( då mirro har balkongen precis vid lekparken) och ropar på barnen. En av flickorna frågar om hon får komma upp, det var lite konstigt..... Lär inte föräldrarna barnen att man inte pratar med främlingar, osv. Sånt som vi lärde oss när vi var små. Men om jag tänker efter så var man nog också så, nu är inte jag direkt farlig, men det kunde varit någon annan. Jag ignorerade hennes fråga och gick in. Tycker det är lite läskigt, nu kommer jag hålla koll på alla barn när jag är här...
Vad tycker ni, är barn modigare idag, eller tycker jag det är läskigt för att jag är rädd att det ska hända Carmen nått?`


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0