Möhippa!

Bara 12 dagra kvar till bröllopet om jag räknat rätt..
Möhippan är struken från listan, vilken underbar dag vi fick.
Mamma var ju helt otroligt fin, hennes dag och hennes kväll.
Hon fick en bra dag med oss, och en bra kväll med alla ink. Lasse, Säg vad ni vill, men att låta henne vara med sin blivande man var nog det bästa vi gjort.


Hon fick även en så otroligt vacker ring av Lasse. Förlovningen klar.




Var roligt att så många kom, och framför allt att alla tog det på så stort allvar att klä upp sig, alla var så fina!





Plikten kallar, måste till lektionen nu.. Men ha en toppen dag så ska jag blogga ikväll tänkte jag, fler bilder, själv har jag ingen kamera så tog inga bilder, men få sno från någon!!

Ha en bra måndag, min vecka blir nog bra med tanke på helgens roligheter, och mer väntar den 6:e JUNI


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart rolig kväll, ni är helt underbara som fixade det så himla bra!=)



Älskar dig!

2009-05-26 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0