Embla, det är jag de!

Feber i går kväll, så det blev en dag hemma, eller jag och mamma var faktiskt och handlade skor och smycken till bröllopet. Vi kommer se ut som prinsessor allihopa. Jag, Mirro och Frida ska ha likadanna klänningar, likadanna smycken, likadanna skor och antagligen liknande frisyrer.
Jag ska inte avslöja förmycket, jag låter mamma göra det om hon vill... Men ensak måste jag avslöja och det är att RINGARNA som mamma och Lasse ska bära är dom vackraste ringar jag någonsin sätt, inte nog med det är dom stilrena. Det finns inte riktigt ord för hur fina dom är. Men ni får inte se dom förrens dom själva visar dom, ni kommer förstå mig.
 Se bara på förlovningsringen.    



Jag har precis pluggat en hel massa matte och hoppas verkligen proven går som förväntat i morgon, jag behöver min tid i skolan, känner mig stressad och orolig över hur det ska gå. Jag vet att jag ligger "bra" till i skolan, men vissa saker gör mig orolig. Men idag hörde jag ett bra utryck som jag ska börja följa.

"Mycket att tänka på, men lite att ora sig över"

Men nu ska jag kolla NAVY CIS.
Snart ska jag gå och möta Stefan som är påväg hit, *mys mys mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0