då jag inte har någonting att skriva om tänkte jag att ni ska få lära känna mig lite mer!

1. Hur gammal är du om fem år?

21år, fyller 22 om 5år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Med mina dammråttor, ensam i min säng, 1½timme med mamma!

3. Hur lång är du?

161cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Oj, ehm vet faktiskt inte!

5. Vem ringde du senast?

Stefan

6. Vem ringde dig senast?

Stefan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Längst fram sa vi va?
Från mamma!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda tack och lov...

10. När såg du senast din mamma?

20 min sen =)

11. Vilken ögonfärg har du?

Bruna !
12. När vaknade du i dag?

sovit hela dagen till och från, sov till 12, sedan till 18

13. Vilken är din favoritjulsång?

Just nu Mad world och dead and gone

14. Vilken är din favoritplats?

På salongen
15. Vilken plats föredrar du minst?

Just nu ingen, kanske en iskallstuga i fjällen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I en fet villa haha, i mina drömmar.. Nej men i en lägenhet med arslet fullt av jobb.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret, och morgondagen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Minns inte vad det var, haha, mitt minne är lite dåligt

19. Hur stor är din säng?

160x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar, me love it

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan?

22. Hur många kuddar har du i sängen?

8 stycken..

23. Hur många landskap har du bott i?

One....

24. Vilka städer har du bott i?

The one and only Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor, inte strumpor och absolut inte barfota, iiiisch

26. Är du social?

Översocial

27. Vilken är din favoritglass?

Ben and Jerrys
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Moussaka

29. Tycker du om kinamat?

Japp, massor

30. Tycker du om kaffe?

Vääldigt mycket, espresso, och Latte

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe, redbull, eller Juice

32. Sover du på någon särskild sida?

mager eller vänster sida?
Hellst på mage tror jag, eller i Stefans famn

33. Kan du spela poker?

Spelar på ren tur!

34. Tycker du om att mysa/kela?

Japp, men inte när jag är på dåligthumör

35. Är du en beroendemänniska?

Ehmmm, vad menas?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja, eller känner och känner... Kände

37. Vill du ha barn?

Ja, NU tack

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, och lite lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nejj, tur?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng då jag är rädd för fisk
41. Vad spenderar du helst pengar på?

Skor, kläder och smink

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej, inte direkt en guldring...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Ballar av stål

44. Kan du rulla med tungan?

tror de, haha

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Leyla, hon är bara lite udda, tillsammas med Mirro... Men Rebecca är också väldigt UDDA ..

46. Sover du med gosedjur?

Neej, med Stefan helst, kanske med en kudde att hålla om

47. Vad har du för ringsignal?

Dead and gone, sedan några "personliga ringsignaler"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, någonstans

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

min mobil

50. Flirtar du mycket?

Nej..

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej, faktiskt inte.. Har ingen bil, men jag skulle inte klara det.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Inget körkort..

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Håller på med två stycken just nu, "överlevare emot alla odds" samt "anhörig"

54. Läser du dagstidningen?

Ah, ibland metro, på morgonen

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej, gjorde förr..

56. Dansar du i bilen?

Nej, inte min grej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

The Voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Räknade ut mina jobbade timmar för april

59. När var du i kyrkan senast?

oj, minns faktiskt inte

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Inte direkt svår fråga, MIA självklart..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Några nätter, när vi var små typ en vecka...

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Stefan



kopiera detta medelande och kolla om vi har några likheter lägg in de i din blogg.

Roligt? hoppas du vet någonting om mig nu...


Kommentarer
Postat av: Leyla

hahahha.... vem är den roligaste människan du känner?

Leyla, hahaha det var kul hihihi

2009-05-26 @ 00:09:53
URL: http://leylaminleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0