sovit hos ma!

Vilken dag må jag säga, sov hos Ma idag, råkade låsa mig själv ute, men lyckades lösa det!!
 Vilket projekt!

Men jag satt och drack kaffe hela natten, drack typ 5 espresso, gick obch la mig vid 02, mådde så sjukt illa allt snurrade tillslut somnade jag, men självklart så ska hundarna börja skälla då....
Sedan tog jag cykeln båda hundarna ( indra i cykelkorgen) och cyklade hem till mirro. Helt slut var jagnnär jag kom fram.
Väl hemma somnade jag i Stefans famn, Myss....


Cyklade tillbaka till Mirro,käkade middag där och dansade med Kidsen
Carmen älskar Johnny Cash, jag såg filmen igår Walk the Line vilken film alltså, den går på Tv på söndag 21.00 TV3

Jag har så otroligt mycket bilder så jag vet inte rikigt vilka jag ska lägga in, men det löser sig nog..


Det blir läättast om bilderna får tala för sig själva.
Bilder från i Måndags
  




  
 


  
 


 



 



Bilder från i Idag




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0