Kan man framkalla en sjukdom?

jag är sjuk hela tiden, jag har varit hos läkaren, men jag är inte sjuk, inga allergier inga infektioner i kroppen och ändå har jag alltid ont i halsen öronen eller näsan. Någon som vet vad detta kan vara!! Jag opererade bort halsmandlarna för 2 år sedan pga. detta det hjälpte bara ett tag och nu är det tillbaka.
Känns så jävla surt.
Vem fan vill vara sjuk hela tiden, ingen!
Just nu har jag svårt att svälja då det gör ont från örat och ner i halsen, bortsett från de så rullar livet väldigt bra. Jobbet går bra, månadens Medarbetare Juni det blev jag.
Jag har handlat dom sommarkläder jag ville ha och har massa pengar kvar.
Men fan asså, försöker ladda ner MSN men det går inte, det fungerar lixom inte. Som om datorn är helt knasig. Den spelar inte samma spel som jag just nu.
Aja, jag får klara mig tills jag har någon nära mig som kan sånt här. Det är inte rikigt min grej.



Idag har jag och Carmen varit på dagis för att säga glad sommar till Jenny (carmens dagis fröken), sedan blev vi bjudna på middag hos moster Helena, Mirro jobbade till 21 så jag och Carmen har haft FF hela dagen, mysigt värre.
Hon vägrade sova och skrattade åt mig när jag sa åt henne att lägga sig ner, så jag gick ut och lät henne somna ensam, som hon visserligen brukar göra eller har gjort några gånger ialla fall.
I morgon ska jag andas min egen luft vara med Stefan och sedan jobba, jag ska ha Indra från 9-10 till början av vecka 29. Nästa vecka blir det besök hos Farmor i bålsta sedan blir det lite arbete, och till gymmet massor haha.. Jag ska försöka, var på gymmet i morse från klockan 07 till 08 så en timme, ganska bra jobbat i alla fall.
Mina muskler är lite utarbetade nu, men dom kommer snart att må bra.
Nu kom sis hem från jobbet, så jag ska nog dra mig hemmåt för att umgås med min pojkvän där hemma.

Men folks nu kommer jag kunna skriva mycket mer och mycket oftare, så jag hoppas ni fortsätter läsa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0