Go´morgon


Denna morgon började iaf bra, gick upp och gjorde frukost till mig och Stefan, vi åt tillsammans i sängen, han gick till jobbet och jag ligger kvar, dricker mitt kaffe och bloggar..
Mamma Indra har varit så duktig, sovit hela natten, vällingen behövdes inte ens..
Att behöva gå upp klä på sig för att sedan gå ut med Indra i spöregnet motiverar inte direkt mig att kliva upp..
Idag blir  det nog bara en slappar dag, skulle vilja gå till gymmet, behöver det, men vi får se.. Kanske i morgon på morgonen... Ska nog till Mirro tänkte jag, är det för tidigt att ringa och väcka henne nu? Hon har ju trots allt små barn.
Vill ha en cykel, tänkt då haade jag cyklat till henne i spöregnet klockan 7 på morgonen, det är ju perfekt, vem vill inte ha en blötkram av en syster som kommer och väcker en klockan 7?? Min syster är nog den enda som inte direkt skulle uppskatta detta, men det är LUNGT..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0