Tidig morgon och.....

en otroligt lång dag..... Har en heldel att göra idag, ska först gå i skolan till klockan 16, sedan ska jag hem plocka och fixa lite, måste rensa min garderob osv...
Sedan ska jag dö på soffan, utan en tanke på vad som kommer hända sen.. haha
Har sovit som en stock inatt, jobbade till 21.00 igår, det var bara roliga människor som jobbade så arbetet gick fort sammtidigt som vi hade roligt, det var lagom mycket folk, ovanligt lite för en söndag, men dryga fjortisar.
Jag är otroligt trött, inte min grej att somna så sent som jag gjorde igår, vi låg och kollade på en film (jag kände mig inte alls trött) och sen ba sov jag, minns inte ens att jag blivit trött jag bara socknar, så vaknar jag med världens huvuvärk, somvanligt!
Nu sitter jag och Stefan precis somvanligt och har precis äti frukost, i brist på annat blev det Kaviarmackor och Kaffe (ej kaffe för mig)

Idag har jag frisör lektioner heladagen så det kan nog inte bli annat än roligt, om vi inte har permanentrullning dvs, man kan ju alltid hoppas på det bästa..
thihi!!!
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, måste tvätta håret, dagens outfit har jag inte bestämt än, men ni får se en bild senare ikväll..




Ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0